Tip: Taskforce pomůže při správě e-mailů v Gmailu

Software |

Doplňěk Taskforce promění vaše zprávy v Gmailu v úkoly a poskytne vám nástroje na jejich organizaci, sdílení a další správu.

Tip: Taskforce pomůže při správě e-mailů v Gmailu




Taskforce, jenž je dostupný pro Chrome, Firefox i Internet Explorer, přidá do vašeho Gmailu několik nových tlačítek a vylepšení. Pokud například otevřete e-mail, uvidíte pod předmětem zprávy dvě nová tlačítka - Convert to New Task (Převést na nový úkol) a Add to Existing Task (Přidat k existujícímu úkolu). Nový úkol můžete vytvořit i nezávisle na příchozím e-mailu kliknutím na tlačítko Plus v toolbaru.

Ke každému úkolu můžete přidat datum, spolupracovníky a vlastní komentář. Taskforce vám také umožní vytvářet "seznamy," což jsou jinak řečeno skupiny, do kterých můžete řadit své jednotlivé úkoly (například "osobní" nebo "pracovní"). Jednotlivé úkoly mohou být v případě potřeby přiřazeny i do několika seznamů. Pokud k nějakému úkolu přidáte spolupracovníka, Taskforce mu automaticky odešle e-mail. Přidat můžete samozřejmě i více spolupracovníků a žádný z nich nemusí mít Taskforce nainstalován - daný úkol se jim zobrazí jednoduše kliknutím na odkaz v těle e-mailu.

A právě snadná domluva na spolupráci více osob na daném úkolu odlišuje Taskforce od konkurenčních úkolových služeb. Jedinou nevýhodou je, že Taskforce nenabídne připomínky a upozornění na to, že má být daný úkol splněn (u úkolů nemůžete ani nastavit přesný čas jejich splnění, ale pouze datum). I tak je však tento bezplatný doplněk při používání Gmailu cenným pomocníkem.

 

Úvodní foto: © Gina Sanders - Fotolia.com














Komentáře