K24 vstupuje na český trh IT produktů

Ostatní | 06.11.08

Společnost Komputronik, největší síť počítačových obchodů ve střední Evropě, oznamuje vstup na český trh, kde bude působit pod značkou K24 International (K24).





Společnost vstupuje na český trh v rámci plánované expanze a jejím cílem je rozšířit nabídku IT produktů pro české zákazníky. Společnost K24 bude své obchodní aktivity realizovat skrze internetový obchod www.k24.cz a síť klasických obchodů od listopadu letošního roku.

Komputronik v současné době provozuje sít více jak 300 obchodů a pro rok 2008 plánuje obrat více jak 300 mil. €. Česká republika je po dlouholetém působení společnosti v Polsku první zemí v rámci plánované expanze. V následujících letech společnost Komputronik plánuje rozšířit obchodní aktivity i na slovenský a maďarský trh.

Společnost K24 a nabídne českým zákazníkům více jak 18000 druhů výrobků od téměř 300 výrobců dostupných v první fázi na internetovém obchodě a 4 obchodech v největších městech ČR. V průběhu příštích let K24 rozšíří své působení i o další česká města.

Stanislav Sztula, výkonný ředitel společnosti K24, ke vstupu na český trh říká: „Chceme českým zákazníkům poskytnout kvalitu služeb i produktů. Naše obchodní filozofie je jednoduchá - prioritou je 100% spokojenost zákazníka. Touto filozofií se řídíme už 12 let a díky ní jsme už v Polsku získali důvěru a obrovskou popularitu a jako firma jsme vyrostli v největšího hráče na trhu. Zákazníkům v ČR v první řadě zpřístupníme velmi vyspělý internetový obchod, který už řadu let získává nejprestižnější ocenění. Postupně budeme otevírat i síť klasických obchodů zaměřených na prodej IT“.

- - Alexandr Radecký














Komentáře