Zoot spustil prodejní a informační portál propojený se sociálními sítěmi

Novinky | 28.07.10

Odborná internetová veřejnost tvrdí, že prostřednictvím sociálních sítí není možné uskutečnit velký obchod. Portál Zoot.cz hodlá tento mýtus zbořit novým konceptem. Je to údajně první služba v České republice postavená na kombinaci vyžádaného marketingu a sociálního nakupování.





Vyžádaný marketing je podle autorů portálu Zoot.cz nový směr komerční komunikace značek se spotřebiteli. Platforma funguje na základě dohody se zákazníkem, o jaká sdělení má zájem a jakou formou chce být informován. Zoot následně za uživatele vybírá a hledá zajímavé nabídky zboží (slevy, limitované kolekce a výhodné akce) podle jeho preferencí. Oproti klasickým direct mailingovým službám tedy má pomoci odstranit problém zasílání nevyžádaných informací.

Sociální nakupování je založeno na šíření zpráv mezi fanoušky značek a jejich přáteli. Fanoušci značek se sdružují a tím získávají přístup k zajímavým nabídkám, akcím a novinkám. Zoot umožňuje zákazníkům stát se fanoušky značek a své tipy na nabídky a komentáře sdílet s komunitou jejich přátel v sociálních sítích.

Více informací naleznete na www.zoot.cz.














Komentáře