Zábavně orientovaná sociální síť MySpace umožňuje propojení s Facebookem

Novinky | 19.11.10

Sociální sítě MySpace a Facebook představily novou službu pojmenovanou „Mashup with Facebook“, která umožní síti MySpace navrhovat svým uživatelům stránku se zábavním obsahem na základě zájmů a preferencí vyjádřených na Facebooku.





Při přihlašování na MySpace budou uživatelé dotázáni, zda chtějí umožnit použití svých facebookovských dat k modifikaci stránky se zábavním obsahem. Pokud budou souhlasit, nabídne jim MySpace upravenou zábavní stránku, která již nebude nabízet pouze obsah oblíbených hudebních umělců, televizních pořadů, filmů a celebrit, ale také související obsah, který by je mohl zaujmout.

Mezi těmito dvěma společnosti se přitom nejedná o první přátelskou dohodu. Již v červenci sociální síť MySpace umožnila svým uživatelům jedním kliknutím sdílet obsah umístěný na MySpace (fotografie, statusy, odkazy a videa) také na sítích Facebook či Twitter.

I když sebou nová dohoda dle vyjádření obou společností nenese žádné finanční vyrovnání, obě sociální sítě z ní pochopitelně budou těžit materiálně. Zpřístupnění dat z Facebooku umožní MySpace navrhovat vhodný zábavní obsah, který uživatele zaujme s větší pravděpodobností a učiní z nich potencionální zákazníky partnerů MySpace operujících v zábavním průmyslu.

Zpět na Facebook prozatím žádná data proudit nebudou, avšak v blízké budoucnosti by sociální síť MySpace měla po celém webu implementovat tlačítko „Líbí se mi“. V případě, že na něj uživatel MySpace klikne a vyjádří tak určitou preferenci, poputují data zpět na Facebook a obohatí tak již obrovskou zásobárnu osobních uživatelských dat, jež jsou vysoce ceněna vývojáři facebookovských aplikací a marketingovými partnery.














Komentáře