UPC klamavě srovnávalo svůj internet s O2, potvrdil Vrchní soud v Praze

Novinky | 11.12.10

Tuzemský kabelový operátor UPC ve své reklamě na internetové připojení klamavě a neobjektivně srovnával své služby s nabídkou společnosti Telefónica O2.





Reklama, jež se objevovala v televizi i rozhlase, srovnávala připojení konkurenčního operátora Telefónica O2 o rychlosti 8 Mbit/s za 750 Kč s nabídkou společnosti UPC, která propagovala své rychlejší připojení 10 Mbit/s za nižší cenu 490 Kč.

Za klamavou a neobjektivní byla reklama označena městským soudem již letos v lednu, nyní její používání definitivně zakázal Vrchní soud v Praze. Jak uvádí server Novinky.cz, dle rozhodnutí soudu srovnání neodpovídalo zákonným požadavkům a bylo zavádějící.














Komentáře