UPC hlásí přetlak zájemců o vysílání skrze její kabely, vyhlašuje proto výběrové řízení

Novinky | 14.12.09

Největší poskytovatel kabelového TV vysílání v Česku je natolik populární, že si může dovolit vyhlásit "dražbu" o místo ve svých kabelech.





O místo v nabídce UPC musí televize těžce bojovat

Více než 600 000 českých domácností přijímajících televizní vysílání skrze kabely UPC je pro menší televize tak velkým lákadlem, že se doslova perou o místo v nabídce kanálů UPC a jsou ochotny za to i dobře zaplatit. Kapacity UPC však nedostačují velkému počtu zájemců a kabelová společnost se proto rozhodla vyhlásit výběrové řízení na volné místo ve své nabídce. Jedním z hlavních faktorů pro výběr "šťastné" televize bude samozřejmě její ochota za zařazení do nabídky UPC platit. Informaci přinesly dnešní Hospodářské noviny.

"Aktuálně zaznamenáváme tolik nabídek, že vysoce převyšují momentální kapacity," zdůvodnil netradiční krok František Malina, tiskový mluvčí UPC. Podle informací HN rozeslala firma UPC nabídku na účast ve výběrovém řízení celkem třem desítkám televizních stanic. Ne všechny jsou však z tohoto "tendru" nadšeny a považují za účast v něm za nereálný.














Komentáře