T-Mobile rozšiřuje nabídku IT služeb pro firmy

Novinky | 18.03.10

T-Mobile vylepšuje svou nabídku určenou pro firemní zákazníky.





T-Mobile rozšiřuje nabídku IT služeb pro firmy


Zákazníci T-Mobile mohou nově využít službu „Dodávka a správa zařízení“ v rámci řešení ProfiNet. Jeho stávající podobu, zahrnující různé typy telekomunikačních služeb, rozšiřuje operátor o možnost pronájmu infrastruktury telekomunikační a počítačové sítě za pevné měsíční poplatky. Po prosincovém uvedení služby Virtuální ústředna jde v krátké době o další krok, kterým T-Mobile vychází vstříc potřebám podnikového sektoru.

Jednou z výhod této nabídky je využívání společné infrastruktury pro přenos dat i pro telefonování, což podle T-Mobile znamená úsporu nákladů. Kromě dodávky a správy LAN či WLAN sítě mohou zákazníci využít  také kompletní dodávku hardwaru pro IP telefonii. Jedná se o telefonní ústředny Call Manager a Call Manager Express. Zatímco prvně jmenovaná je určena především pro větší firmy, její „expresní variantu“ využijí podniky do 100 zaměstnanců. Funkce pobočkových ústředen je možné přizpůsobit individuálním požadavkům zákazníka. Samozřejmostí je nabídka několika typů IP telefonů včetně softwarového (aplikace v PC) a terminálu pro konferenční hovory.

Ke Call Manageru mohou IT manažeři sáhnout i po doplňkových službách: rozšíření o funkce Call centra přináší možnost manipulace s hovory, přehrávání hlášek, výběr front, zobrazování informací o volajícím a vyhodnocování provozu. Další možností je služba Unified Mobility. Ta zajišťuje dostupnost zaměstnanců na jednom telefonním čísle bez ohledu na to, zda pracují na svém běžném místě nebo zda jsou například na služební cestě. Unified Mobility nabízí i předávání hovorů bez přerušení mezi mobilním a pevným telefonem.

Díky stavebnicovému charakteru řešení platí zákazník podle T-Mobile jen to, co skutečně využije. V ceně je zaručena pravidelná obměna technologií a servisní podpora s garantovanou dobou obnovy funkčnosti. Zákazníci, kteří vyžadují vyšší dostupnost všech služeb a zkrácení doby řešení poruch, mohou využít nabídku vyššího SLA (Service Level Agreement).

Implementace, dohled a servis od jediného partnera zjednodušuje pro firmy komunikaci s dodavatelem
a přináší výhodu jediné faktury za všechny služby. Zákazník tedy za pevný měsíční poplatek převede veškeré starosti se svou síťovou infrastrukturou na T-Mobile. A navíc ušetří na provozu svého IT.











Související články




Komentáře