T-Mobile nabídne v úterý druhé pivo zdarma a SMS za polovinu

Novinky |

Zákazníci tohoto operátora se mohou těšit na SMS do vlastní sítě za poloviční cenu, zvýhodněné lístky do kina, posezení s přáteli u piva nebo návštěvu KFC.

T-Mobile nabídne v úterý druhé pivo zdarma a SMS za polovinu




První zvýhodněnou službou T-Mobile budou SMS v rámci vlastní sítě za poloviční cenu. Slevu na úterý 15. března je možné si aktivovat již od 9. března. Stačí zaslat textovku ve tvaru KOUZELNEUTERY SMS na číslo 4603. Akce platí do posledního červnového úterý, poté bude připravena další nabídka na služby operátora. Výhoda se aktivuje jednou SMS na celé bezmála tříměsíční období. Platí po vyčerpání volných jednotek a volného kreditu a vztahuje se na zprávy odeslané v rámci sítě T-Mobile v České republice.

Druhá část Kouzelných úterků, dárky připravené ve spolupráci T-Mobile a jeho partnerů na trhu, bude fungovat na principu dva produkty za cenu jednoho, tzn. k jednomu zakoupenému druhý zdarma. Na základě odeslané SMS tak lze každé úterý získat zdarma jednu vstupenku na 2D představení do kina v celé síti Cinema City a Palace Cinema (13 multiplexů v 6 městech), jednoho Twistera v KFC (59 restaurací v 15 městech) nebo jedno pivo v restauraci The PUB (11 restaurací v 7 městech). Výhody mohou čerpat klienti v každé kouzelné úterý.

Pro využití nabídky nejsou zákazníci nijak omezováni, nemusí se nikde registrovat ani splňovat žádné komplikované podmínky. Jediné, co je třeba udělat, je odeslat SMS s konkrétním výběrem ve tvaru KOUZELNEUTERY KINO (nebo PIVO či KFC) na číslo 4603. Následně klient obdrží kód, na základě kterého mu partner výhodu poskytne. Odeslaná i potvrzovací SMS jsou zdarma. Zákazníci mohou využít výhodu u partnerů pouze jedenkrát v každé úterý.

Všechny slevy jsou určeny zákazníkům využívajícím hlasové služby a to ve všech provozovnách partnerů po celé České republice. Klienti mají navíc možnost vyjádřit, o jaké nabídky by do budoucna měli zájem. Stačí své tipy a přání uvést na www.kouzelneuterky.cz.

Foto: Rgbspace, Fotolia














Komentáře