Outlook.com ukončuje preview fázi, na trh jde plná verze

Novinky |

Společnost Microsoft ukončuje preview fázi své přepracované e-mailové služby a plánuje marketingovou kampaň, jež má podpořit celosvětovou penetraci Outlooku.

Outlook.com ukončuje preview fázi, na trh jde plná verze




E-mailová služba Outlook.com se dle tvrzení Microsoftu od svého spuštění v loňském červenci těší již 60 milionům aktivních uživatelů. Brzy rovněž nadobro nahradí dosluhující Hotmail, uživatelé budou muset upgradovat na Outlook.com nejpozději do léta, jak vyplývá z blogového příspěvku Davida Lawa, produktového manažera Microsoftu.

Již před šesti měsíci, kdy byla preview verze Outlook.com spuštěna, Microsoft oznámil, že služba postupně nahradí Hotmail. Migrace stávajících uživatelů Hotmailu však proběhne téměř nepozorovaně, neboť uživatelům zůstane adresa schránky pod doménou hotmail.com, heslo, zprávy, složky, kontakty a další vlastnosti. O konkrétním datu přechodu na Outlook.com se však David Law nezmínil. Od svého ambiciózního projektu Microsoft očekává hodně, neboť zdůrazňuje jeho škálovatelnost až pro miliardu uživatelů.

Redmondský gigant jde dokonce až tak daleko, že vede negativní kampaň proti konkurenčnímu Googlu. Napadá kontroverzní praktiky Googlu, jenž automatizovaně prochází obsah uživatelských e-mailů, aby mohl lépe zacílit svou reklamu. Kampaň nesoucí název Don't get scroogled představuje Outlook.com jako alternativu k celosvětově populárnímu Gmailu.

 

Zdroj: IDG News Service, Blogs.office.com



Úvodní foto: Outlook













Komentáře