Oracle uvádí Cloud Office a Open Office 3.3

Novinky | 23.12.10

Společnost Oracle představila kancelářské balíky Oracle Cloud Office a Open Office 3.3.




Galerie


Společnost Oracle představila kancelářské balíky Oracle Cloud Office a Open Office 3.3. Jedná se o komplexní sady založené na otevřených standardech, které lze používat na desktopu, webu i mobilních zařízeních. Oracle Office je založen na formátu ODF (Open Document Format) a otevřených webových standardech. Uživatelům umožňuje sdílet soubory na jakémkoliv systému, protože je kompatibilní jak s dokumenty sady Microsoft Office, tak i s moderními publikačními nástroji aplikací Web 2.0. Oracle Cloud Office a Oracle OpenOffice 3.3 jsou podle svých autorů kancelářské sady, které nabízejí možnost vytvářet dokumenty a spolupracovat na nich bez ohledu na platformu.

o    Oracle Cloud Office 1.0 je kancelářský balík pro práci z prostředí webového prohlížeče nebo mobilních zařízení. Umožňuje spolupráci ve stylu aplikací web 2.0 a přístup k dokumentům z mobilních zařízení. Kompatibilita se sadou Microsoft Office a integrace s Oracle Open Office dovoluje úpravy složitých prezentací, textů nebo tabulek i v režimu off-line. Oracle Cloud Office byl navržen tak, aby využíval výhod flexibilní webové architektury umožňující pružnou škálovatelnost. Zákazníci a partneři mohou Oracle Cloud Office nasadit na svém vlastním hardwaru a softwaru (on-premise), v režimu on-demand nebo jako službu (SaaS, Software-as-Service).

o    Oracle Open Office 3.3 nabízí firmám nové konektory k Oracle Business Intelligence, Oracle E-Business Suite, dalším aplikacím společnosti Oracle a k serveru Microsoft Sharepoint. Umožňuje tak integraci do stávající softwarové infrastruktury podniku. Podle vyjádření společnosti Oracle navíc přináší navíc zvýšenou stabilitu, kompatibilitu a rychlost.

 














Komentáře