Online vydavatelé se spojili, aby nahradili bannery většími reklamními plochami

Novinky | 12.03.09

Skupina 27 největších internetových vydavatelů, do níž patří například The New York Times, IDG či Fox News, se rozhodla otestovat nové způsoby reklamy místo neefektivních bannerů.





Vydavatelé se rozhodli nahradit bannery účinnější reklamou

 

Uživatelé internetu se postupně naučili zcela ignorovat reklamní bannery na webových stránkách. Vyplývá to ze studií pohybů očí uživatelů při prohlížení stránek na internetu. To je hlavní důvod, proč se výše zmíněná skupina mediálních gigantů rozhodla otestovat tři nové způsoby internetové reklamy. Všechny mají společnou jednu věc – jsou výrazně větší než jejich předchůdci.

 

Zde uvádíme soupis nově navrhovaných typů:

 

1)Fixovaný panel (s doporučenými rozměry 336 na 860 pixelů), který svým zobrazením přirozeně zapadá do schématu stránky a pohybuje se spolu se zobrazovaným obsahem podle toho jak uživatel scroluje svou myší

2)XXL Box (s doporučenými rozměry 468 na 648 pixelů), který se dokáže proměnit ve video

3)“Pushdown“(s doporučenými rozměry 970 na 418 pixelů), jehož specifikem je otevření obrovské reklamní plochy ve vrchní části stránky následkem označení reklamy kurzorem myši uživatele

 

Vydavatelé, kteří společně pokrývají celé dvě třetiny amerických uživatelů internetu, koordinují své snažení skrze Asociaci online vydavatelů (OPA).

 














Komentáře