O2 láká zákazníky na datový tarif Facebook

Novinky |

O2 představuje nový datový tarif nesoucí název Facebook. Cílí na zákazníky, pro něž je přístup na nejpopulárnější sociální síť neodmyslitelnou rutinou každého dne.

O2 láká zákazníky na datový tarif Facebook




Telekomunikační operátor Telefónica O2 reaguje na současné trendy mobilního internetu a online komunikace a sebeprezentace a zavádí nový datový tarif Facebook, jenž je zaměřen právě a pouze na přístup k stejnojmenné sociální síti. Za měsíční poplatek ve výši 75 Kč získáte přístup k sociální síti Facebook omezený FUP limitem 150 MB. Po překročení limitu se rychlost připojení zpomalí na 16 kbps, přičemž využití FUP lze sledovat na portálech www.mojeo2.cz a www.o2pripojse.cz

"V České republice využívá Facebook více než 3,6 milionu lidí. Věříme, že zákazníci, kteří ještě nevyužívají data v mobilu, ocení možnost být prostřednictvím mobilu online na Facebooku kdykoliv a kdekoliv," říká Petr Matějovský, ředitel pro mobilní hlas a data společnosti Telefónica Czech Republic.

Operátor dále uvádí, že kromě Facebooku umožňuje datový tarif přístup zdarma na O2 stránky a uživatelé přístrojů s operačním systémem Android získají bezplatně informace o počasí. Pakliže by měli zákazníci zájem o přístup k jiným portálům, budou si muset připlatit za některý z plnohodnotných internetových tarifů.

Společnost O2 svou pohnutku zavést tarif orientovaný na jedinou sociální síť vysvětluje statistickými fakty, jež říkají, že Facebook představuje nejpoužívanější sociální síť na světě se zhruba 845 miliony uživatelů na konci roku 2011. Více než polovina jeho uživatelů pak údajně přistupuje k Facebooku přes mobilní zařízení.

Datový tarif bude zákazníkům nabízen od 4. června.

 

Zdroj: O2.cz



Úvodní foto: © arrow - Fotolia.com













Komentáře