Internet Explorer se v západní Evropě po zavedení Ballot Screenu propadá

Novinky | 23.03.10

Přes markantní propady ve Francii, Německu či Británii zůstal podíl prohlížeče Microsoftu v celé Evropě stejný.





Ballot Screen nesrazil podíl Internet Exploreru na celém kontinentu

Irská statistická firma Statcounter přinesla první data o používání internetových prohlížečů po zavedení Ballot Screenu pro výběr browser v operačních systémech Windows ve státech Evropské unie. Od spuštění Ballot Screenu na začátku března se propadl podíl Internet Exploreru v západní Evropě, na celém kontinentu ale zůstal průměrně podíl prohlížeče Microsoftu stejný.

Největší ztrátu Internet Explorer zaznamenal ve Francii, kde jeho podíl klesl o 2,4 procenta, trojnásobek dosavadního průměrného poklesu v zemi za stejné období. Oproti tomu Mozilla Firefox získala 1,2 procenta trhu, Google Chrome pak 0,8 procentních bodů. V Itálii pak Internet Explorer ztratil 1,3 procenta, v Německu a Británii téměř procento.

V celé Evropě si ale naopak Internet Explorer vedl lépe než v minulosti. Ve všech státech ztratil prohlížeč Microsoftu průměrně pouze 0,05 procenta trhu.











Související články




Komentáře