Google AdWords ve verzi 3.0

Novinky | 05.08.09

Třetí verze inzerentům nabízí vylepšené uživatelské rozhraní a analytické nástroje pro kvalitnější online kampaně





Google AdWords ve verzi 3.0

 

Reklamní program společnosti Google AdWords 3.0 ukončil testovací období a vystoupil z beta verze. Nové uživatelské rozhraní verze 3.0 má dle autorů nabídnout intuitivnější navigaci a rychlejší práci se systémem. Tato verze přináší inzerentům vylepšené nebo zcela nové funkce - například Simulátor nabídek, který umožňuje rozhodovat se efektivněji a přesněji a docílit tak požadovaného výsledku. Na třetí verzi Google AdWords přejdou všichni inzerenti v polovině srpna 2009.

Nová verze programu byla navržena na základě připomínek od inzerentů a testována byla od listopadu 2008. Na novou verzi přejdou všichni inzerenti do poloviny srpna 2009. Nová verze je vybavena několika vylepšenými funkcemi - například grafy výkonu, nechybějí statistiky vyhledávání, filtry pro zobrazení, rozšíření o lokalitu u zobrazení inzerátu pro jejich vyšší relevanci a další.

U plánování, řízení a měření online kampaní v Google AdWords mohou inzerenti využít:

1) Simulátor nabídek (Bid Simulator) - nový nástroj, který je schopen zadavatelům reklamy ukázat, co by se mohlo stát, pokud by zadali jinou nabídku. Ukazuje vztah mezi maximální platbou za proklik, kliknutím, cenou a zobrazením, což umožní zadavateli reklamy zoptimalizovat nabídku. Tento nástroj použije data za uplynulých sedm dní a přepočítá počet zobrazení, který by reklama ukázala v případě výběru jiné maximální ceny za proklik, kolik prokliknutí by reklama obdržela a kolik by tato prokliknutí stála.

2) Nástroj pro návrh klíčových slov (Keywords tool) umožňuje zadavateli reklam napsat několik popisných slov a frází, na základě kterých systém navrhne další klíčová slova odpovídající popisu a jejich hledané množství za poslední měsíc.

3) Google Analytics je volně dostupný všem inzerentům, provozovatelům a majitelům internetových stránek. Google Analytics pomáhá identifikovat klíčové slovo, reklamu, doporučení a kampaně, které přispívají k dosažení patřičných výsledků. Tato služba byla nedávno aktualizována a nyní nabízí více informací o tom, odkud návštěvníci pocházejí a jak komunikují s webovou stránkou.

4) Display Ad Builder. Užitečným nástrojem ve spojení s Google AdWords je i nedávno spuštěný nástroj pro tvorbu grafických reklam. Díky němu mohou jak velcí, tak i ti nejmenší inzerenti, kteří mají účet AdWords, vytvářet  profesionálně vyhlížející reklamy.

 

Více o programu AdWords se můžete dozvědět na http://www.google.com/adwords/newinterface/ nebo pokud se zaregistrujete na  bezplatném online semináři http://sites.google.com/site/newinterfacewebinars/. Zároveň můžete získat více informací ve Fóru nápovědy na adwords.google.cz.

 














Komentáře