Facebook představí televizní reklamy

Novinky |

Facebook plánuje představení krátkých reklamních bloků, které v určité míře nahradí standardní kontextuální reklamy na jeho sociální síti.

Facebook představí televizní reklamy







Televizní reklamy jsou velmi výnosným byznysem a Facebook se do něj podle nových informací plánuje zapojit. Největší sociální síť světa chce na svých stránkách představit televizní reklamy, které se budou prodávat za jeden až dva a půl milionu dolarů denně. Podle agentury Bloomberg Facebook vidí, jak se s online reklamami daří například kanálu YouTube a chce této vlny využít. Společnost však prý uživatele nechce reklamami zahltit. "Jedna z věcí, kterou sleduji velmi pozorně, je kvalita našich reklam a reakce lidí na ně," uvedl nedávno Mark Zuckerberg.


Reklamy budou dlouhé asi 15 sekund, což je srovnatelné s videi na Instagramu a mají zabírat maximálně 5 % prostoru v Nejnovějších příspěvcích na Facebooku (vždy mezi 20 statusy, fotografiemi a dalšími posty přátel bude jedna videoreklama). Stejně jako tradiční reklamy, i videoreklamy budou zacíleny pouze podle věku a pohlaví uživatele - informace o lokaci či zájmech daného člověka nebudou brány v potaz.

 

Zdroj: Techspot



Úvodní foto: pcadvisor.co.uk













Komentáře