CZ.NIC startuje propagační kampaň a spouští web jednoheslo.cz

Novinky | 09.11.10

Sdružení CZ.NIC zahájilo propagační kampaň s cílem podpořit zájem o službu mojeID u internetových uživatelů i poskytovatelů on-line služeb. Na speciálním webu jednoheslo.cz se vaši přízeň pokusí získat fiktivní zaměstnanec Aleš Mokrý známý již z projektu dobradomena.cz





Jsou to dva týdny, co sdružení CZ.NIC spustilo službu mojeID umožňující se za pomoci jedinečného loginu a hesla přihlásit na jakýkoliv web podporující technologii MojeID, popřípadě OpenID. I když služba během prvních tří dnů přilákala více než jeden tisíc zájemců, nejedná se mezi českými weby o nijak zvlášť rozšířený trend, což samozřejmě brzdí přísun nových uživatelů.

Podpořit zájem uživatelů i provozovatelů on-line služeb by měla pomoci dnes spuštěná propagační kampaň, jenž se objeví v on-line médiích, tisku i na venkovních reklamních plochách. Ústředním bodem kampaně je speciální webová stránka jednoheslo.cz, na níž návštěvníci najdou souhrn všech informací o této službě. K dnešnímu dni má svoje vlastní mojeID již 2 019 lidí.

Internetové stránky jednoheslo.cz nabízí kompletní přehled informací, které se o mojeID objevují v médiích, na blozích, diskusních fórech či jiných internetových zdrojích. Ti, kteří chtějí být o mojeID  informováni ihned, se mohou s webem spojit prostřednictvím sociálních sítí Twitter a Facebook.














Komentáře