12 způsobů, jak (ne)zpackat své stránky - 3. díl

Internet |

Dnešní díl věnujeme problematice technologie Flash, možnosti získání newsletterů a významu testování uživatelského rozhraní.

12 způsobů, jak (ne)zpackat své stránky - 3. díl




Při tvorbě firemních webových stránek se toho může pokazit hodně. Web CIO.com se zeptal webových vývojářů, webdesignérů a expertů, jaké nástrahy s sebou budování komerčních webů nese.

 

Předchozí díl

 

Chyba číslo 7: Používání flashe

„Těžko se věří tomu, že společnosti dnes na svých stránkých stále používají flash,“ říká David Millili, výkonný ředitel firmy Pegasus Solutions zaměřené na vývoj webu. „Flash na stránkách webu prodejen může (a bude) negativně ovlivňovat jejich šance na prodeje. Už z toho důvodu, že flash nebude fungovat na mobilních zařízeních, včetně jakýchkoliv mobilních produktů od Apple,“ dodává. „Zadruhé, obsah ve flashi není registrován vyhledávači, což znamená, že flashové stránky nemůžete jednoduše SEO-optimalizovat tak, jako stránky vytvořené v Javě.“

 

Chyba číslo 8: Nezahrnutí možnosti přihlášení do e-mailového marketingu na titulní stránku webu

Myslete na všechny ty, kteří zatím nejsou připraveni na stisknutí tlačítka „koupit“, ale líbí se jim, co říkáte, a rádi by se přihlásili do odebírání vašich e-mailových marketingových oběžníků (newsletterů), ale vy prostě tuto možnost na vašich stránkách nenabízíte. E-mailový marketing je jeden z nejlepších marketingových kanálů pro návratnost investic. Asociace přímého marketingu hodnotí návratnost investic e-mailového marketingu na 40,56 amerických dolarů na každý investovaný dolar. A pokud na svých stránkách nenabízíte možnost, jak svoje potenciální zákazníky do e-mailového marketingu zapojit, pak ztrácíte zákazníky i prodeje.

 

Chyba číslo 9: Netestování uživatelských zkušeností (případně zkušeností zákazníka a použitelnosti stránek)

„Vyhýbání se testování uživatelských zkušeností je obecně velkou chybou,“ říká Michael Beck, marketingový specialista společnosti OpticsPlanet. „Většinu společností zajímají náklady, ale jednoduché požádání spolupracovníka o provedení několika úkonů v novém layoutu stránek může pomoci zdůraznit jinak nevýrazné (a později nákladné) problémy.“

 

Příští, závěrečný díl věnujeme významu testování stránek , monitorování uživatelských činností a povíme si také o bezpečnosti webových stránek.

 

Pokračování



Úvodní foto: © EpicStockMedia - Fotolia.com













Komentáře