Resident Evil 5 ve 3D

Hry | 25.07.09

15. září se počítačoví hráči dočkají konečně Resident Evila 5. A nepůjde jen o port konzolové verze z PlayStation 3 nebo Xboxu 360, ale o zcela přepracovanou verzi s novým obsahem a podporou Nvidia 3D Vision support.





Pokud máte doma monitor, který podporuje obnovovací frekvenci 120Hz, kompatibilní GeForce grafickou kartu, Windows Vista a Nvidia 3D Vision Kit, můžete si užít Resident Evil 5 ve své nejlepší podobě - ve 3D!


Trojnásobný počet zombií v novém režimu Mercenaries.

Dotek zla

Všechno je lepší ve 3D, že? Resident Evil 5 rozhodně ano. Hra má jak "Depth of Field" efekt, které ovlivňuje váš pohled na svět, tak "Out of Field" efekt, kdy věci, jako vržené sekery nebo chapadla vylétávají z obrazovky na vás. Sami jsme několikrát zděšeně nadskočili na židli, když se na nás ostnaté chapadlo řítilo. Dokonce i startovní menu a inventář jsou ve 3D. Když se pohybujete po menu, molekuly virů plují před vaším obličejem a herní předměty opravdu vypadají, jako byste je drželi.

3D je ale jen pouze špička ledovce, protože v RE5 na PC je toho mnohem víc. Capcom totiž také přidal nový režim Mercenaries, ve kterém můžete mít na obrazovce až trojnásobný počet nepřátel, než na PS3 nebo Xboxu 360. Chris a Sheva mají také nové odblokovatelné kostýmy. A jak je to u každé Games for Windows hry, Resident Evil 5 podporuje online hraní, můžete odemykat různé achievementy a dokonce chatovat s ostatními hráči.

Pokud budeme hru ve 3D posuzovat podle tří kritérií - pracuje s 3D, je optimalizována pro 3D, je navržena pro 3D - umístili bychom hru Resident Evil 5 někam mezi je optimalizována a je navržena. 3D efekty jsou opravdu úchvatné a akce byla cítit v celé místnosti. Capcom říká, že tu bude jen a jen lepší, protože než hra letos v září vyjde, budou stále vylepšovat a přidávat nové a nové efekty a doplňky.


Benchmark test před zakoupením.

Autor: Travis Moses, GamePro.com

Překlad: David Kindl














Komentáře