Modern Warfare 2: Nové mise pro speciální jednotky odhaleny

Hry | 26.08.09

Activision poskytli serveru GamePro pohled do zákulisí své nové hry Modern Warfare 2. Vychutnali jsme si pořádnou bitvu.





Kolín nad Rýnem, Německo

Vývojáři Activision byli tak hodní a umožnili nám si zahrát demonstrační misi v nové sekvenci pro speciální jednotky. Tyto mise jsou krátké a velmi rychlé. Byly inspirovány poslední misí na konci Modern Warfare 1 "Mile High Club".


Ačkoliv vývojáři oznámili, že hra je ve stádiu vývoje a vše se může změnit, jsou v současném stavu mise rozděleny do pěti kategorií. Jak plníte různé úkoly v různých kategoriích, otevíráte více misí speciálních jednotek. Každá z těchto misí může být hrána v singleplayeru, online multiplayeru nebo v multiplayeru na jednom PC.


Mise, kterou jsme dostali, se jmenovala "Breach & Clear" a jejím cílem bylo dostat se do dlážděné kotelny v Gulagu a postřílet všechny nepřátele. Než jsme začali hrát, vývojáři nám řekli, že tato mise byla navržena jako "velmi obtížná." Její hraní nás v tom však neutvrdilo.


Když mise začala, měli jsme jen chvilku, abychom si vybrali z hromady zbraní. Vzhledem k tomu, že se jednalo o budovu s menšími místnostmi, jsme si vybrali brokovnici. Jakmile jsme měli vybráno, použili jsme granát a dostali se do budovy. Při této scéně se video na chvíli zpomalilo do bullet time režimu. Vývojáři nás ujistili, že se to nebude dít v každé misi, ale pro Breach & Clear to bylo navrženo jako desénové řešení.


Čekali jsme, že díky malým prostorám místností určených spíš pro boj na blízko budou kulky létat a vše bude nepřehledné, ale byli jsme příjemně překvapeni jedním z nejestetičtějších záběrů v misi: všudypřítomných laserových zaměřovačů neustále snímajících okolí. Bylo to jako ve filmu Terminator. Čištění místností bylo ultra rychlé a museli jsme se neustále hýbat. Stačilo chvíli setrvat na místě a zemřeli jsme.


Celá mise netrvala déle než pět minut. V jednu chvíli jsme obklíčili a zatlačili do rohu skupinu vojáků, kteří se chránili policejními štíty. Jakmile jsme jednoho z nich sundali, mohli jsme jeho štít použít pro vlastní ochranu (štítem se dalo i útočit). I když tento štít poskytoval dobrou ochranu proti kulkám, stejně jsme dostávali dost zásahů. Mise končila šíleným úprkem k díře v podlaze na konci místnosti.


I když jsme byli zklamaní, že jsme neviděli více herního obsahu z kampaně, bylo hezké vidět, že Activision a Infinity Ward posouvají tradiční hraní Call of Duty do nové sféry. Pokud však brzy neuvidíme pořádný kus práce na misích z kampaně, začneme si klást otázku, zda opravdu hra vyjde v plánovaném termínu na konci roku 2009.


Autor: George Jones, GamePro.com

Překlad: David Kindl














Komentáře