Bethesda přibližuje levelovací systém

Hry | 08.01.11

Většina kvalitních RPG vás dokáže odměnit za to, že se jejich světem probíjíte lépe a lépe. Jak to bude ve Skyrimu?





Sami si zavzpomínejte na dobu, kdy jste procházeli lesy a zříceniny ve světě TES IV: Oblivion, a upřímně řekněte, zda jste měli nefalšovaný pocit růstu. Velké množství hráčů si totiž stěžovalo, že schopnosti protivníků rostou s vašimi, přičemž je samotné hra nikterak neodměňuje.

Tentokrát to nicméně vypadá, že se Bethesda poučila z předchozích nezdarů: „Víme, že mnohé z vás zajímá levelovací mechanizmus chystaného pokračování série TES. V těchto chvílích vám však můžeme jen říct, že bude, spíše než předchozí díly v sérii, podobný Falloutu,“ vyjádřil se na oficiálním fóru hry vedoucí styku s komunitou.

To nezní špatně, ve Falloutu 3 jsme alespoň měli jistotu, že na nás nevyběhne obrovská tříoká gorila dřív, než na souboj s ní budeme připraveni jak v rámci statistik, tak i vybavení.

Zdroj: VG247














Komentáře