Optimalizace pro vyhledávače - SEO

Archiv | 01.11.04

O internetových technologiích se píše knih až dost, a přesto zde stálezůstávají témata, jež dosud nikomu nestála za knižní publikování. V některých případech to navíc nemá nic...





O internetových technologiích se píše knih až dost, a přesto zde stále
zůstávají témata, jež dosud nikomu nestála za knižní publikování. V některých
případech to navíc nemá nic společného s atraktivitou či aktuálností tématu:
fakt, že neexistuje pět monografií o vývoji tohoto média, nikoho nepřekvapí,
ale že následně představený titul je trošku raritou to může udivit.
Abychom byli přesnější, látka zahrnutá ve velmi útlé brožurce se již objevila v
řadě internetových magazínů a jedná se o často diskutované téma. Výhodou této
knížečky je samozřejmě to, že je v ní problematika pěkně shrnuta. Protože
tradiční uživatelé internetových služeb se řídí spíše intuicí a zkušeností a
vyhledávače používají jaksi "od ruky", jedná se o zajímavé čtení především pro
zadavatele internetové reklamy či provozovatele webů. Pokud jste v oblasti
nováčky, dostane se vám důkladnějšího vysvětlení, na základě jakých principů
prohledávací postupy pracují a kde se toho dá využít.
Autor rozhodně nezůstal u povrchního náznaku, oč tady běží. Výklad je jasně
koncipován se snahou zajistit v rámci možností pro svůj produkt - stránku v
internetové džungli optimální "dohledávací" podmínky. Protože této oblasti
vévodí neúprosné technologické procedury, dozvídáte se postupně, jaké parametry
vůbec mohou zviditelnění vašich materiálů ovlivnit, a pokud jste se podobnými
souvislostmi nikdy nezabývali, bude následovat jedno překvapení za druhým.
Ve dvou klíčových kapitolách pak máte možnost se dozvědět, jak vlastní výtvory
upravit právě za účelem co nejlepšího dohledávání. Možná ještě důležitější je
kolekce ukázek postupů, jež byste dělat neměli, neboť jsou považovány za
podvody či nečestné podfuky a mohou vám způsobit újmu zcela zásadní: vyřazení z
prohledávacích indexů.
Knížka je rozhodně zajímavým zpestřením nabídky, přestože obsažená látka je
více méně k nalezení v podobě řady článků na internetu. Výklad je ucelený a
smysluplně uspořádaný a máte šanci tak získat dobrý přehled o mechanismech, jež
mohou zásadně ovlivnit vaše internetové počínání.

Autor: Radim Smička
Vydavatelství: Jaroslava Smičková,Dubany, 2004
Počet stran: 126
Doporučená cena: 169 Kč












Komentáře

K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.